۰۲۱-۲۲۳۸۴۲۵۹ :شماره پشتیبانی

پرسش‌های متداول

شروع با قرار
  • expand_more معرفی سایت قرار
    در دفترچه‌ی راهنمای سایت، شما را با فضا و قابلیت‌های قرار آشنا می‌کنیم.
  • expand_more چطور میتونم جلسه را مدیریت کنم؟
    به عنوان سازنده اتاق می‌توانید شرکت‌کننده‌ها را بی‌صدا (mic_off) ، بی‌تصویر (videocam_off) و از اتاق خارج کنید (eject) . کافی است در اتاق روی more_vert گوشه کادر شرکت‌کننده کلیک کنید تا به قابلیت‌ها دسترسی داشته باشید.
  • expand_more آیا همه با داشتن لینک اتاق می‌توانند به اتاق وارد شوند؟
    اگر اتاق عمومی باشد بله. اما در اتاق خصوصی تنها افرادی می‌توانند با لینک وارد اتاق شوند که سازنده اتاق شماره تلفنشان را به لیست شرکت‌کنندگان اتاق اضافه کرده‌ باشد.
  • expand_more چطور اتاق خصوصی بسازم؟
    وارد share شوید.
    اتاق را از حالت عمومی به خصوصی تغییر دهید.
    شماره تماس‌ها را به لیست شرکت‌کنندگان اضافه کنید و کلید Enter را بزنید.
    همچنین می‌توانید شرکت‌کنندگان را با آپلود فایل (CSV (MS-DOS تک ستونه اضافه کنید.
  • expand_more چطور میتوانم فایلی را به نمایش بگذارم؟
    بر روی دکمه tv کلیک کنید.
    حالت اشتراک‌گذاری را انتخاب کنید.
    اگر خواستید صدای سیستم را به اشتراک بگذارید گزینه share audio را تیک بزنید.
    سپس روی دکمه share کلیک کنید (اگر صفحه‌ای که میخواهید به اشتراک بگذارید را انتخاب نکرده باشید این دکمه طوسی رنگ خواهد بود).
  • expand_more چطور قبل از شروع جلسه از وضعیت اینترنت خود مطلع شوم؟
    می‌توانید با مراجعه به سایت speedcheck.ir سرعت اینترنت خود را بسنجید. اطلاعات ارائه شده در این سایت می‌تواند شما را در شناسایی وضعیت اینترنت و همچنین نحوه بهبود آن راهنمایی کند.
    در جلسه هم با دنبال کردن رنگ علامت پایدار می‌توانید از وضعیت اینترنت خود مطلع شوید.
    پایدار: پایدار پایدار: پایدار نسبتا پایدار: نسبتا پایدار ناپایدار: ناپایدار
  • expand_more برای استفاده از قرار چه دسترسی‌هایی لازم است؟
    دسترسی به میکروفون
    دسترسی به دوربین
    قرار به عنوان یک ابزار ویدئو کنفرانس دسترسی به میکروفون و دوربین شما را نیاز دارد؛ اما فعال‌سازی میکروفون و دوربین توسط خود کاربر انجام می‌شود. این دسترسی‌ها در حافظه‌ی مرورگر ذخیره می‌شوند در صورت نیاز می‌توان با پاک کردن cache مرورگر دسترسی‌ها را نیز پاک کرد.
  • expand_more تعرفه هزینه اینترنت استفاده از قرار به چه صورت محاسبه می‌شود؟
    قرار در سامانه لیست میزبان‌های داخلی سازمان فناوری اطلاعات برای محاسبه تعرفه نیم‌بها ثبت شده است.
  • expand_more حداکثر تعداد افرادی که می‌توانند همزمان وارد یک اتاق شوند چند نفر است؟
    ۵۰ نفر می‌توانند در اتاق حضور داشته باشند. در صورتی که تعداد بیشتری شرکت‌کننده مدنظر داشتید لطفا با پشتیبانی در تماس باشید تا هماهنگی لازم با توجه به شرایط مورد نظر انجام شود.
  • expand_more چطور اتاق خود را از دسترس دیگران خارج کنم؟
    سازنده اتاق، امکان بستن اتاق را دارد و تا زمانی که سازنده دوباره وارد اتاق نشود شرکت‌کنندگان امکان ورود را نخواهند داشت.
    نحوه بستن اتاق:
    با ورود به ابزارِ بیشتر (more_vertپایین صفحه سمت راست)، گزینه‌ی بستن اتاق (close) را انتخاب کنید.
  • expand_more چطور به تاریخچه و حضور افراد در اتاق دسترسی داشته باشم؟
    در لیست اتاق‌های من وارد ( more_vert ) همراستای اسم اتاق شوید.
    با کلیک بر روی تاریخچه اتاق و حاضرین ( developer_board )، خروجی اکسلی دانلود می‌شود که در آن تاریخ ساخت اتاق به همراه مشخصات (تاریخ، زمان، اسم و چهار رقم آخر شماره تلفن) افرادی که وارد اتاق شده‌اند ارائه شده است.
    توجه:
    لازم است شرکت‌کنندگانی که با اپلیکیشن قرار وارد اتاق می‌شوند، برنامه را به‌روز‌رسانی کنند تا در لیست حضور و غیاب قرار گیرند.

    افرادی که از سایر برنامه‌های سازگار با قرار استفاده می‌کنند (اپ‌های مجموعه جیتسی به خصوص برای کاربران آیفون و آیپد) حضورشان در فایل حضور و غیاب منعکس نمی‌شود.
    زمانی که اتاق فعال است، گزارش حضور و غیاب مربوط به آخرین فعالیت اتاق را نمی‌توانید دانلود کنید. حدود یک دقیقه بعد از اینکه همه‌ی حاضرین از اتاق خارج شوند‌ آمار آن نشست به فایل گزارش اتاق اضافه خواهد شد.
  • expand_more چطور از قابلیت ضبط استفاده کنم؟
    داخل اتاق روی ابزارِ بیشتر (more_vertپایین صفحه سمت راست) کلیک کنید.
    گزینه شروع ضبط ( ) را انتخاب و تایید کنید.
    برای اتمام ضبط نیز به همین صورت توقف ضبط را بزنید.
    توجه:
    فایل‌ها بعد از ۳۰ روز پاک می‌شوند.
    برای دریافت فایل ضبط شده:
    در لیست اتاق‌های من وارد ( more_vert ) همراستای اسم اتاق شوید.
    با کلیک بر روی ویدئو‌های ضبط شده ( cloud_download ) لینک ویدئو را دریافت کنید.
عیب یابی (troubleshooting)
  • expand_more کد احراز هویت برای من ارسال نمی‌شود
    ابتدا مطمئن شوید شماره تلفن خود را به درستی وارد کرده‌اید. سپس بررسی کنید که خط شما در دسترس است. با فعال و غیر‌فعال کردن حالت هواپیما (Airplane Mode) دسترسی بازسازی می‌شود. در صورتی که در این دو مورد مشکلی وجود نداشت، با پشتیبانی تماس بگیرید.
  • expand_more پس از ورود به اتاق بلافاصله بیرون می‌افتم
    ابتدا وضعیت اینترنت خود را بررسی کنید. اگر کانکشن شما ناپایدار بود به این معنا هست که اینترنت شما ناپایدار است. سیستم را بررسی کنید و مطمئن شوید برنامه‌ای در حال دانلود/به‌روز‌رسانی/استفاده از اینترنت نیست.
    کیفیت تصویر خود را کاهش دهید: با ورود به ابزارِ بیشتر ( more_vert پایین صفحه سمت راست)، گزینه مدیریت کیفیت تصویر را انتخاب کنید و کیفیت را از استاندارد به پایین تغییر دهید.
    ممکن است به صورت مقطعی مشکلی برای اینترنت پیش آمده است. با تغییر اینترنت از خانگی به اینترنت همراه و برعکس می‌توانید بررسی کنید آیا مشکل از اینترنت است یا نه.
    در صورتی که موارد اشاره شده مشکل را برطرف نکرد با تیم پشتیبانی قرار تماس بگیرید.
  • expand_more چرا بقیه شرکت کنندگان تصویر مرا ندارند؟
    در مرحله اول از روشن بودن دوربین دوربین مطمئن شوید.
    سپس بررسی کنید مرورگر به دوربین دسترسی دارد یا نه. وارد lock ، هم‌راستای لینک اتاق، شوید و مطمئن شوید مقابل عکس دوربین videocam گزینه دوم (Allow) انتخاب شده است. در صورتی که تغییری اعمال کردید لازم است صفحه را با refresh ، هم‌راستای لینک اتاق، مجدد بارگذاری کنید.
    در صورتی که موارد اشاره شده مشکل را برطرف نکرد با تیم پشتیبانی قرار تماس بگیرید.
  • expand_more چرا بقیه شرکت کنندگان صدای مرا نمی‌شنوند؟
    در مرحله اول از روشن بودن میکروفون میکروفون مطمئن شوید.
    سپس بررسی کنید مرورگر به میکروفون دسترسی دارد یا نه. وارد lock ، هم‌راستای لینک اتاق، شوید و مطمئن شوید مقابل عکس میکروفون/ mic گزینه دوم (Allow) انتخاب شده است. در صورتی که تغییری اعمال کردید لازم است صفحه را با refresh ، هم‌راستای لینک اتاق، مجدد بارگذاری کنید.
    زمانی که از دسترسی‌ها مطمئن شدید امتحان کنید با هندزفری (یا بدون هندزفری) صدا منتقل می‌شود یا نه. به این صورت می‌توانید بررسی کنید مشکل از میکروفون است یا نه.
    در صورتی که موارد اشاره شده مشکل را برطرف نکرد با تیم پشتیبانی قرار تماس بگیرید.
  • expand_more کیفیت اشتراک‌گذاری صفحه پایین است
    کیفیت تصویر می‌تواند به خاطر اینترنت ضعیف کم شود. در صورتی که با این مشکل مواجه شدید در صورت امکان شرکت‌کننده‌های دیگر دوربینشان را خاموش کنند تا ظرفیت مصرف اینترنت کمتر شود و کیفیت تصاویر لازم بهتر شوند.
  • expand_more خطای ۴۰۴ نشان داده می‌شود
    در ۲ حالت ممکن است این پیام را به شما نشان دهد:
        ۱ - در صورتی که لینکی وارد کرده باشین که کلمه‌ای جابه‌جا یا اشتباه وارد شده باشد.
        ۲ - یا اتاق وجود نداشته باشد یا حذف شده باشد.
    در غیر این صورت لطفا با تیم پشتیبانی قرار تماس بگیرید.
  • expand_more خطای اتصال به سرور نشان داده می‌شود
    لطفا با پشتیبانی در تماس باشید تا با توجه به مورد پیش آمده راهنمایی کنند.
پرسش خود را پیدا نکردید؟
با ما در ارتباط باشید
راه‌های ارتباط با قرار: