۰۲۱-۲۲۳۸۴۲۵۹ :شماره پشتیبانی

پرسش‌های متداول

ورود به اتاق
  • expand_more آیا برای ورود به اتاق لازم است ثبت نام کنم؟
    در حالت عمومی خیر! شما می‌توانید با یک کلیک روی لینک، وارد اتاق شوید.
  • expand_more چرا کد احراز هویت برای من ارسال نمی‌شود؟
    ابتدا مطمئن شوید شماره تلفن خود را به درستی وارد کرده‌اید. سپس بررسی کنید که خط شما در دسترس است. در صورتی که دو مورد قبلی مشکلی نداشتند با ما تماس بگیرید.
  • expand_more چرا نفر ۱۰۱‌ام نمی‌تواند وارد اتاق شود؟
    در حال حاضر به خاطر محدودیت‌ها و زیرساخت‌های فنی، حداکثر تعداد مجاز برای اعضای هر اتاق ۱۰۰ نفر است.
در اتاق قرار
  • expand_more چرا باقی شرکت کنندگان صدا یا تصویر من را ندارند؟
    ابتدا مطمئن شوید دسترسی‌های لازم را به مرورگر خود یا نرم افزار ما (اگر کاربر موبایل هستید) داده‌اید. سپس به منوی تنظیمات، بخش دستگاه‌ها رفته تا از صحت میکروفون و دوربین خود مطمئن شوید. در نهایت هم بررسی کنید که اتصال شما در وضعیت قرمز (poor) یا خاکستری (lost) نباشد. در غیر این صورت با ما تماس بگیرید.
  • expand_more چگونه پیام «تصویر … به علت صرفه جویی در پهنای باند قطع شده است» را برطرف کنم؟
    برای ارائه بهترین کیفیت در ارتباط صوتی، زمانی که اتصال شما ضعیف می‌شود، تصویر باقی شرکت کننده‌ها برای شما متوقف می‌شود. به محض اینکه اتصال شما به حالت مناسب بازگردد، تصاویر ادامه پیدا می‌کنند. در غیر این صورت صفحه اتاق را مجددا بارگذاری کنید.
  • expand_more چگونه نام کاربری خود را تغییر دهم؟
    شما می‌توانید روی اسم خود در اتاق کلیک کنید و به راحتی آن را تغییر دهید.
  • expand_more چرا قابلیت اشتراک‌ گذاری صفحه نمایش برای من وجود ندارد؟
    قابلیت اشتراک گذاری صفحه نمایش به علت درگیر کردن مقدار قابل توجهی از پردازنده دستگاه شما، فقط در نسخه رایانه‌های شخصی در دسترس است. پس به احتمال زیاد شما در حال استفاده از نسخه موبایل هستید. در غیر این صورت با ما تماس بگیرید.
  • expand_more چرا از اتاق بیرون می‌افتم؟
    اولین اقدام چک کردن وضعیت اینترنت خود است. در اتاق، اگر گوشه پنجره خود مثلث قرمز بود یعنی وضعیت اینترنت شما بد است. اگر وی پی ان یا فیلترشکن روشن دارید آن را خاموش کنید و اتاق را از اول باز کنید. سپس با ورود به ابزار بیشتر (سه نقطه عمودی سمت راست پایین اتاق) گزینه مدیریت کیفیت تصویر را انتخاب کنید و کیفیت تصویر را کاهش دهید (گزینه کم‌ترین پهنای باند تمام تصویرها را تنها برای شما خاموش می‌کند). در صورتی که مشکل شما حل نشد لطفا با تیم پشتیبانی قرار تماس بگیرید.
  • expand_more خطای ۴۰۴ نشان داده می‌شود
    در چنین مواقعی لینک اتاق را از اول کپی و پیست کنید. اگر از آدرس اتاق حرفی کم یا زیاد شود این خطا به شما نشان داده خواهد شد. دلیل دیگر این مشکل وجود نداشتن اتاق می‌تواند باشد. اگر اتاق را خودتان درست کردید به لیست اتاق‌های من مراجعه کنید و اگر دعوت شد‌‌ه‌اید به میزبان خبر دهید. در صورتی که این خطا در زمان ورود یا ثبت نام اتفاق افتاد لطفا با تیم پشتیبانی قرار تماس بگیرید.
پرسش خود را پیدا نکردید؟
با ما در ارتباط باشید
راه‌های ارتباط با قرار: